Door deze website te gebruiken gaat u akkoord met het gebruik van cookies op de website.

ALV 2020

ALV 2020

Beste leden van FC Bergen,

Vrijdag 23 april a.s. zal de uitgestelde jaarvergadering 2020 plaatsvinden in ons clubhuis. Aanvang 19:30 uur (i.v.m. eventuele avondklok tot 22:00 uur) en vanaf 19:00 uur zullen de financiële bescheiden ter inzage liggen in het clubhuis.

Vanwege de corona maatregelen zullen de leden die aanwezig willen zijn bij deze Algemene Ledenvergadering, zich uiterlijk 48 uur vooraf moeten aanmelden via e-mail info@fcbergen.nl of het onderstaande formulier om toegang te krijgen tot deze vergadering.

Mondkapjes zijn verplicht, tot dat men zit, indien men zich verplaatst mondkapje op. Aantal wettelijk toegestane leden zover op dit moment bekend niet meer dan 30, exclusief bestuursleden. Deze maatregelen zijn nodig vanwege de wettelijke registratie hierop.


AGENDA

 

  1. Opening door de voorzitter en een kort verslag van het afgelopen seizoen.
  2. Vaststellen notulen afgelopen jaarvergadering d.d. 22-11-2019.
  3. Financiële verantwoording seizoen 2019 - 2020 door de penningmeester.
  4. Rekening en verantwoording 2019 - 2020
  5. Presentatie begroting 2020 - 2021
  6. Toelichting orgnisatieplan v.v. De Markiezaten
  7. Contributie 2020 - 2021
  8. Verslag kascommissie.
  9. Verkiezing nieuwe kascommissie
  10. Verkiezing bestuursleden:
  • Voorzitter: Kees de Maertelaere Aftredend en niet herkiesbaar in deze functie
  • Senioren coördinatie en KNVB zaken: Ellen Suijkerbuijk aftredend en niet herkiesbaar in deze functie.
  • De bestuursfunctie Jeugdzaken uitgevoerd door Michael Timmermans komt te vervallen i.v.m. de oprichting v.v. de Markiezaten.
  • Michael, blijft wel de sponsorzaken behartigen en tevens het onderhoud van website en media.

 

Functies die vacant zijn: Voorzitter en Algemene zaken.

  • Voor de functie voorzitter stelt het bestuur voor: Maurice van Kaam.
  • Voor de functie Algemene Zaken: Kees de Maertelaere.
  • Voor de functies Senioren coördinatie en Algemene KNVB zaken zoekt het bestuur nog kandidaten, dit behoevt geen bestuursfunctie te zijn.

 

Kandidaten die zich deze functies beschikbaar stellen, kunnen begeleid en van advies voorzien worden door Ellen Suijkerbuijk.

Conform artikel 12 van het huishoudelijk reglement kunnen tot 20 april 24:00 uur a.s. kandidaten of tegenkandidaten worden gesteld door tenminste drie leden d.m.v. schriftelijke kennisgeving, voorzien van handtekeningen, ingediend bij de secretaris.

Adres: Sint Jacobsschelp 7 te Bergen op Zoom

 

  1. Rondvraag
  2. Sluiting van de vergadering.

Normaal gesproken vindt er tijdens deze bijeenkomst een huldiging plaats van de jubilarissen van dat jaar. We kiezen ervoor om dit te verplaatsen naar een later moment om er de gepaste feestelijke invulling aan te kunnen geven.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!